Moda-Magazin

Moda dünyasının 5 derin 'şeffaf'lığı

04:06

Podyum modasını sokağa taşırsanız böyle olur! Ben ilk rüzgarını hissettim bu şeffaflığın ama bu kadar fırtına yaratacağını düşünemedim. İşte şimdi o fırtınada biz de savruluyoruz  dostlar!
1- Göğüs uçlarına ponçik bir yıldız yapıştırıp, ‘ama mememi kapadım’ süsü veren Kendall Jenner...
image
Transparan demek istiyor insan ama transparanın bile varlığını bir yerde hissediyoruz. Burada basbayağı bir şey yok!
2- Instagram ikonu olup da şeffaflığını sokağa dökmeyen kaldı mı sizce? Kristina Bazan da bunlardan biri...
image
Yıldızlardan o da vazgeçmemiş ama en azından bir albenisi var...
3- Sezonun trend rengi diye pembeyi de bu oyuna alet ettiler.
image
Düşünün ki durağan ofis stilinize bir parça pembeyle seksilik katacaksınız.
4- Bu da 'ne giysem bilemedim' demenin bir yolu...
image
Normal bir tişört-kot giy çık ama üzerinde hep bir şeffaf elbisen olsun...
5- Podyumdan sokağa değil de, podyumdan plaja taşımışlığımız var bu tül etekleri.
image
Git gide transparanlaşan halleri, dantel detaylarıyla en akılcı parça bence.

Bunları da sevebilirsiniz

0 yorum

 
 
 
 

Merhancag

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

 
Created By Sora Templates